29 Mayıs 2009 Cuma

MEZUNİYET FOTO ÇEKİMİ

Evet bugün farklı duyguları bünyesinde barındıran bir gündü...sabah çevre modellemenin son dersine girdik ve ders sonunda hocamız kendisinin bile gözlerinin dolmasına sebebiyet verecek tarzda bir konuşma yaptı.umarım final sorularını da bu duygusallıkla hazırlar:) :)

Ve mühendislik banklarında ders çıkışı kahvaltımızı atıştırırken birden fotoğraf makineleri havalarda uçuştu.mümkün mertebe fotoğraflara girmemeye çalıştım bunuda fotoğrafları çekmeye talip olarak başardım sayılır... yada ne ölçüde başardım, tartışılır.o dakikalar kaç fotoğraf makinası aktif haldeydi ve hangilerinin kadrajına dahil olduğumuzu tespit etmenin güçleştiği anlar yaşadık...

Ardından çevre hukukununda son dersine girip burcu hoca ile de bir veda fotoğrafı çekildi.fotoğrafı çeken yine bendim.bu toplu fotoğrafları temin edeceğim inşallah her ne kadar içinde bulunamasamda...ve sonrasında avcılarda okulun anlaştığı fotoğrafçıya kepli fotoğraf çektirmek için yola koyulduk.aslı ile marmara caddesinde stüdyoyu arama çabasına girdik ve gayet rahat bulduk.

Ve fotoğraf çekimi öncesinde aslıcığımın aklına gelen bir çakallık sebebiyle karnıma ağrılar girinceye kadar güldüm.cübbeyi kepi giyen biz hazırlanmamızın ardından çağrı düğmesine bastık ama fotoğrafçının gelmesini beklemeden dijital makinemizle biz çekime çoktan başladık....yani utanmasak biz işimizi hallettik ve vazgeçtik çekimden bile diyebilirdik ama öyle yapmadık tabi.profesyonel çekim ayrıdır:) diyerek çektirdik fotoları.

Fotoların teslimi haftaya.finaller başlamışken gözüm görür mü fotoları o da ayrı mevzu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder